تاریخ : جمعه 8 اسفند 1399
کد 3781

رییس دفتر رئیس جمهور درآیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه اصفهان:

اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان درکشور کم نظیر است

در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال 99 اقای دکترمحمودواعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، با تقدیر از اقدامات کم نظیر اتاق اصفهان در حوزه ایجاد شتاب دهنده ها و مراکز رشد و همچنین میدان دادن به جوانان، پیشتازی استان اصفهان در بسیاری از زمینه ها را موجب به حرکت درآمدن اقتصاد کشوردانست.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان اصفهان در سال 99که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور، رئیس سازمان توسعه تجارت، استاندارو معاونین ایشان، نمایندگان مجلس، رئیس و اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و فعالان اقتصادی برگزار شد،اقای دکترمحمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهور با اشاره به موفقیت های استان اصفهان در عرصه های اقتصادی تصریح کرد: با توجه به نیروهای متخصص و توانمندی که در دهه ها و سده های اخیر در استان اصفهان وجود دارند، انتظار از اصفهان همین است که در بسیاری از زمینه ها در کشور پیشرو بوده و در سطح ملی نقش بسیار ویژه ای ایفا نماید. به نحوی که هم اکنون مدیران، صنعتگران و صادرکنندگان اصفهان در کشور بی نظیر هستند. 
وی آمارهای استان را افتخار آمیز دانست و گفت: کاهش چند درصدی نرخ بیکاری در اصفهان به رغم مشکلات ناشی از پاندمی کرونا، از افتخارات این استان است و موفقیت های اصفهان در حوزه های تولید و صادرات در این شرایط سخت، خودبخود ایجاد نشده بلکه نشان دهنده تلاش های گسترده، مستمر و هدفمند در اصفهان است. 
واعظی افزود:  اصفهان در کشور پیشران است و اگر این استان حرکت کند، اقتصاد کشور حرکت خواهد کرد  و الگو بودن اصفهان سبب رشد کشور در همه بخش ها بویژه اقتصاد و صنعت خواهد شد. 
وی با تقدیر از اقدامات کم نظیر اتاق اصفهان در حوزه ایجاد شتاب دهنده ها و مراکز رشد و همچنین میدان دادن به جوانان تصریح کرد: خوشبختانه در اتاق اصفهان چهره های جوان زیادی مشاهده می شود و بدیهی است بها دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت ها و نو آوری های آنان سبب پویایی و پیشرفت کشور خواهد شد. 
رییس دفتر رییس جمهور، دولت و بخش خصوصی را در ضرورت اصلاح قوانین و مقررات هم نظر دانست و تاکید کرد: نباید تصمیمات متضاد در دولت اتخاذ شود و تا حد امکان باید ازصدور غیر ضرور قوانین و بخشنامه های جدید اجتناب نماییم.  
وی در پایان سخنان خود با اشاره به موفقیت کشور در جنگ اقتصادی پیش رو تصریح کرد: ایران در جنگ اقتصادی و فشار حداکثری سربلند شده است که برای این موفقیت باید از مردم که مقاومت کردند، مقام معظم رهبری که هدایت کردند، صنعتگرانی که تولید کردند و صادرکنندگانی که صادرکردند و ارزهای صادراتی خود را به اقتصاد کشور تزریق نمودند تشکر نماییم.
آلبوم تصاویر ایین تجلیل 1