تاریخ : چهارشنبه 5 آذر 1399
کد 3517

کلنگ زنی پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان

کلنگ زنی پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان

به منظور تحقق اهداف عالی اقتصاد کلان نگر، همزمان با ولادت امام حسن عسکری علیه السلام عملیات اجرایی احداث پروژه ساختمان جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان درآئین کلنگ زنی این پروژه که با حضور استاندار، شهردار، رئیس اتاق بازرگانی ایران، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر، رئیس و جمعی از اعضاء هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان برگزارشد، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه امروز کلنگ ساختمان تجارت جهانی اصفهان زده شد، افزود: اقدامی که در این منطقه انجام شده یک قطب به هم پیوسته اقتصادی را در مرکز کشور ایجاد کرده  که نه تنها اقتصاد اصفهان بلکه اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 
وی با تاکید بر اینکه این اقدام اصفهان می تواند الگوی مناسب، سازنده و کارایی برای سایر نقاط ایران باشد، گفت: این اقدام در اقتصاد ملی نیز تاثیرگذار خواهد بود. 
شافعی افزود: برای توسعه اقتصاد کشور نمی توان به داشته های گذشته اکتفا نمود بلکه باید با رصد تحولات آینده، و مطابق با این تحولات، ابزار لازم برای توسعه اقتصادی را فراهم کرد که اتاق بازرگانی اصفهان این اقدام را به نحو مطلوبی انجام می دهد. 
 وی تصریح کرد: یقین دارم اتاق بازرگانی اصفهان و اقتصاد این شهر درآینده، تاثیرگذاری مثبتی در اقتصاد منطقه ایفا کرده و از تمامی دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی این اقدام مثبت و تاثیرگذار، بویژه استانداری، شهرداری واتاق بازرگانی اصفهان کمال تشکر دارم. 
در ادامه استاندار اصفهان گفت: برای رشد و توسعه اقتصادی نیازمند فراهم سازی زیرساخت های لازم برای تحقق این مهم هستیم. 
عباس رضایی افزود: توسعه اصفهان صنعتی، نیازمند در کنار هم قرار گرفتن تمامی حلقه های تاثیرگذار در این امر می باشد. 
وی ایجاد محل جدید اتاق بازرگانی در مجاورت سالن اجلاس سران را در تکمیل حلقه های موثر در رشد و توسعه اقتصادی استان و کشور مهم ارزیابی نمود. 
وی در پایان سخنان خود از هم فکری، همدلی و هم زبانی بخش خصوصی و مسئولین دولتی برای رشد و توسعه اقتصادی استان اصفهان ابراز خرسندی نمود. 
در ادامه مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) گفت: امروز شاهد اتفاقات مهمی چون اجلاس مشترک ایران و قطرو کلنگ زنی ساختمان جدید اتاق بازرگانی اصفهان هستیم. 
وی افزود: اتاق بازرگانی نسل سوم در کنار کمک به رونق کسب و کار اعضا باید به حوزه اجتماع و نوع نگاه اقشار مردم به اتاق نیز توجه نماید. که لازمه آن فراهم نمودن ساختارهای لازم می باشد. 
وی با اشاره به تعاملات و هم افزایی بسیار مطلوب مبتنی بر خرد اتاق اصفهان وشهرداری در طول یکسال گذشته گفت: در این راستا مقرر شد عملیات اجرایی ساختمان جدید اتاق بازرگانی در مجاورت محل جدید نمایشگاه های بین المللی اصفهان به قید فوریت آغاز شود.  
همچنین قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان در این آئین ضمن ابراز خرسندی از کلنگ زنی این پروژه در مجموعه اجلاس بین المللی استان اصفهان گفت: با توجه به نقش مهم اتاق بازرگانی در توسعه اقتصادی و پیشرفت کشور و استان ، مقرر شد ساختمان جدید اتاق اصفهان در محلی استراتژیک و مهم با دسترسی های مطلوب در کنار مجموعه های متعدد دیگر احداث شود. 
وی ابراز امیدواری نمود با تعامل بسیار مطلوب شهرداری اصفهان با اتاق و حمایت اتاق ایران این مجموعه تا دو سال آینده به  بهره برداری برسد.
آلبوم تصاویر کلنگ زنی ساختمان جدید اتاق