تاریخ : چهارشنبه 26 شهريور 1399
کد 3300

دفاعیه بوم کسب و کار تیم های برگزیده دوره تابستانی کارآفرینان نسل آینده برگزار شد:

سه شنبه های کارآفرینی؛ رویدادی در راستای کمک به رشد اقتصادی جامعه

دفاعیه تیم های برگزیده دوره تابستانی کارآفرینان آینده در قالب 9 پارامتر اصلی طرح کسب و کار و در ۴ حوزه: هوشمندسازی، کشاورزی، فروشگاه و فروش مواد غذایی و خدماتی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ، مسعود گلشیرازی در این نشست با ابراز خرسندی از برگزاری مرحله اول دفاعیه گروه های برگزیده کارآفرینان آینده، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک، شاهد موفقیت این گروه از جوانان و نوجوانان شرکت کننده، در عرصه های اقتصادی استان و کشور باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی وظیفه خود می داند زمینه ارتقا و رشد اقتصادی همه اقشار جامعه را با برنامه ریزی که در مرکز توسعه کسب و کار اتاق اصفهان در حال اجراست، فراهم کند. وی افزود: در طراحی کسب و کار در دنیای واقعی در کنار ایده مبتنی بر اعتبارسنجی درست، باید حتما پارامترهای اصلی درطراحی همچون مشتری، شرکا، درآمد، هزینه کرد و طرح لحاظ شود که این ایده ها به طور کامل دیده شده بود و امیدواریم تیم های شرکت کننده در آینده بتوانند به بهترین فعالان اقتصادی ما تبدیل شوند. 
احسان شهیر، مدیر توسعه کسب وکار نیز گفت: نظر به اینکه طراحی زيست بومی كامروا براي اعضاي زیست بوم اصفهان با هدف ارتقای شكوفايي، كاميابي، احساس رضايت و پيشرفت فردي، خانوادگي و اجتماعي و  بهبود كيفيت اقتصادي زندگي مردم استان، یکی از اهداف کلیدی اتاق بازرگانی اصفهان است، در همین راستا، در اتاق بازرگانی با هدف بستر سازی کسب و کار، برنامه «سه شنبه های کارآفرینی » برای مقاطع سنی  15تا 17 سال طراحی و سپس اجرایی شد.  
وی تصریح کرد: متاسفانه نوجوانان در فرایند تحصیل خود در کنار آموزش های مهارتی و تئوری، با مباحث کارآفرینی، کار تیمی، طراحی کسب وکار، آشنایی با قهرمانان اقتصادی اصفهان و ایران آشنا نشده و یا این موارد را سیستماتیک فرا نمی گیرند. بر این اساس، ما تلاش کردیم در بازه زمانی محدود، به مباحث کلیدی و به روز جهانی در کنار اخلاق و فرهنگ ایرانی- اسلامی بپردازیم و خروجی این رویداد، طراحی کسب وکارهایی است  که از پختگی لازم در قالب کار تیمی برخوردارند. 
شایان ذکر است مرحله اول دفاعیه تیم های برگزیده دوره تابستانی کارآفرینان آینده با حضور دانش آموزان مقطع متوسطه و داوری کارشناسان خبره کسب وکار به ارائه 4 تیم منتخب با عناوین فروشگاه هوشمند (جهت)، آبیاری هوشمند (آبی نو)، الو تعمیر و آی سی فود اختصاص یافت.
 
آلبوم تصاویر کارآفرینان آینده شهریور99