تاریخ : دوشنبه 20 مرداد 1399
کد 3203

عرض تسلیت

انالله واناالیه راجعون

به نام آفریدگاری که مبدا تمامی حیات درید قدرت اوست و مقصد و آرامگاهی جز جوار رحمتش وجود ندارد
رحلت تاثر برانگیز مرحوم مغفورحاج ناصرجنتی پیشکسوت صنعت و تولید، وبزرگ مرد جهاد و ایثارگری و یکی از پیشگامان آبادانی ایران سربلند موجی از اندوه و افسوس را در جامعه صنعتی اصفهان برانگیخت. 
فقدان مجاهدان فی سبیل الله تلنگری برای تمامی دلسوزان پیشرفت میهن عزیزمان است که فرصت عمر برای احدی از فرزند آدمی بقا ندارد و قهرا "کل نفس ذائقه الموت" را همگان تجربه خواهیم کرد. انسان که از مبدا حکمت ذات لایزال حضرت حق پا در عرصه وجود می نهد، تنها در جوار رحمت او به ابدیت خواهد رسید و در این بین مامور بر ساخت توأمان دنیا و آخرت خویش است. 
بر آن باورم که به حکم "هو انشاکم من الارض و استعمرکم فیها"  سعادت بشر بر مبنای تلاش در آبادانی زمین، این بستر عروج آسمانی او، استوار میگردد. و کمال این خودساختگی از رهگذر تلاش مجاهدانه و عدم دلبستگی و تعلق خاطر بر این گذرگاه فانی خواهد بود. 
آنچه  از این عزیز سفر کرده سراغ داریم غیر از خیر نیست و گواه آن خیل عظیم همکارانی است که در مجموعه هایی که به همت حاج ناصر جنتی تاسیس گردید، همراه وی طی مسیر کرده اند. چه بسیاراند خانواده هایی که امروز نه بواسطه رابطه سببی یا نسبی داغدار رحلت ایشان اند لکن تلاش او در تاسیس واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال ، آنها را در پیوند عمیق عاطفی با او قرار داده است. در پایان مجددا تاثرعمیق و تسلیت خود و اعضای محترم هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان را به کانون داغدارجنتی و بازماندگان محترم ایشان و همچنین خانواده بزرگ گیتی پسند اعلام داشته و از خداوند رحمان علو درجات و سهل  در محاسبات را برای ایشان مسئلت می نمایم. 
مسعود گلشیرازی
رئیس اتاق اصفهان
آلبوم تصاویر تسلیت حاج ناصر جنتی