تاریخ : جمعه 21 تير 1398
کد 2524

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان:

مدیران دولتی، قوانین و مقررات را به نفع تولید تفسیر کنند

نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: مدیران دولتی تفسیر از قانون و مقررات را به نفع تولید تفسیر کنند تا شاهد رونق تولید و تجارت در اقتصاد کشور باشیم.
نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: مدیران دولتی تفسیر از قانون و مقررات را به نفع تولید تفسیر کنند تا شاهد رونق تولید و تجارت در اقتصاد کشور باشیم.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،بهرام سبحانی در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان  تصریح کرد:شرایط کنونی اقتصاد کشور شرایط کاملا جنگی است و بخش دولتی و خصوصی باید آرایش جنگی بگیرند تا بتوان از این وضعیت عبور کنیم .
سبحانی از سازمان صنعت،معدن و تجارت استان  خواست که  قوانین و مقررات را به صورت صفر و یک  برای فعالان اقتصادی تفسیر نکنند و تاکید کرد: با قوانین و مقرراتی که در شرایط معمولی نوشته شده  نمی توان وضعیت کنونی را مدیریت کرد و تفسیر واقعی از قوانین می تواند به دولت و بخش خصوصی در  حل مسایل اقتصادی کمک کند.
نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان یادآور شد:هزینه واحدهای تولیدی در اثر نوسانات ارزی چهار برابر شده است و  بانک ها و سازمان های دولتی بایستی تامین مالی این واحدها  را مورد توجه قرار دهند.
وی خواستار تفویض اختیارات وزارت صنعت،معدن و تجارت به سازمان های استانی شد و گفت:مدیرکل سازمان نماینده وزیر در استان است و باید از اختیارات لازم برای تهسیل در امور برخوردار باشد.
سبحانی، اسرافیل احمدیه مدیر پیشین سازمان صمت  را مدیری صادق و پاسخ گو  توصیف کرد و گفت:از مدیر جدید این سازمان خواستار جسارت و سرعت عمل  در تصمیم گیری و  تسهیل امور فعالان اقتصادی  هستیم .
سیدعبدالوهاب سهل آبادی رییس خانه صنعت،معدن و تجارت ایران در این جلسه از پیگیری‌های مجدانه اسرافیل احمدیه گفت و افزود؛ تمام قد در دفاع از حقوق صنعتگران خصوصا در بخش‌های زیست محیطی انجام وظیفه کرد و کارنامه درخشانی در اصفهان از خود بجا گذاشت.
در پایان این مراسم ایرج موفق به عنوان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان معرفی شد؛ اسرافیل احمدیه از سال ۹۲ تاکنون به مدت ۶ سال این سمت را بر عهده داشت.
 
 
 
 
آلبوم تصاویر 9055-4-1398