تاریخ : دوشنبه 2 اسفند 1395
کد 1266

سهل‌آبادی در جمع مسوولین دبیرخانه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی منطقه 2 کشور: هم‌افزایی اقتصادی استان‌ها به توسعه اقتصادی کشور منجر می‌شود/تبادل گردشگر بین استان‌های منطقه دو کشور در دستور کار قرار گیرد

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هم‌افزایی بین استان‌های منطقه دو در بخش گردشگری و سایر بخش‌های اقتصادی به توسعه اقتصادی 6 استان و کشور منجر می‌شود.
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: هم‌افزایی بین استان‌های منطقه دو در بخش گردشگری و سایر بخش‌های اقتصادی به توسعه اقتصادی 6 استان و کشور منجر می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ، سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در  نخستین هم‌اندیشی مسوولین دبیرخانه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان‌های منطقه 2 کشور در اتاق بازرگانی اصفهان  خواستار همکاری و همدلی اتاق های بازرگانی در بخش‌های مختلف اقتصادی شد و گفت: آشنایی با ظرفیت استان‌ها و ایجاد و تقویت روابط اقتصادی  بین واحدهای تولیدی و تجاری
 
سهل‌آبادی خواستار  تبادل گردشگر بین استان‌های منطقه 2 شد و گفت: تنوع آب و هوایی در بین استان‌ها می‌تواند زمینه جذب گردشگران داخلی  در فصل‌های چهارگانه سال را فراهم سازد.
وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های فصلی مشترک بین استانداران ،روسای اتاق های بازرگانی ،مسوولین دبیرخانه شورای گفتگو سبب تبادل‌نظر و انتقال تجربه بین آنان می‌شود.
محمود رضا اقارب پرست مسوول دبیرخانه شورای گفتگو استان اصفهان در این نشست گفت: در سال جاری 8 جلسه شورای گفتگو استان برگزارشده که 91 مصوبه به تصویب رسیده است . از این تعداد 35  مصوبه استانی و 56 مصوبه ملی بوده است .
قایم مقام دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان  از اجرایی شدن 70 درصد مصوبات شورای گفتگوی استان اصفهان  خبر داد و گفت: 17 جلسه کارشناسی و 7 جلسه پیگیری مصوبات در سال جاری با حضور کارشناسان دبیرخانه برگزارشده است .
سید هادی اسلام زاده مسوول دبیرخانه شورای گفتگو یاسوج در این نشست گفت: تاکنون  25 جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان کهکیلویه و بویراحمد تشکیل‌شده که 107 مصوبه داشته است که برای 102 واحد تولیدی  در این شورا تعیین تکلیف شده است .
عبدالله طالبی مسوول دبیرخانه شورای گفتگو استان بوشهر در این نشست از برگزاری 13 جلسه شورا تاکنون خبر داد و گفت: همکاری دبیرخانه شوراهای گفتگو می‌تواند به تقویت آنان در سطح ملی منجر شود.
عبدالقادر  عسگری  مسوول دبیرخانه شورای گفتگو استان هرمزگان  در این نشست از برگزاری 4 جلسه شورا طی سال جاری خبر داد و گفت:مسایل گمرکی ،تأمین اجتماعی و معوقت بانکی ازجمله موضوعات مطرح‌شده در این شورا بوده است .
محسن ایروانی مدیرکل جذب دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری  استانداری اصفهان در این نشست از برگزاری جلسات منظم کارشناسی و پیگیری شورای گفتگو استان خبر داد و گفت:موضوعات سالانه شورا بر اساس پیشنهاد کمیته کارشناسی  تصویب و در مدت یک سال به آن پرداخته می‌شود .
علی‌اصغر  محمدی معاون دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این نشست گفت:شورای گفتگو بهترین ساختار برای انتقال مشکلات و مسایل فعالان اقتصادی به مسوولین دولتی است و مصوبات این شورا  قابل‌اجراست.
وی خواستار تمرکز بر مصوبات ملی شوراهای گفتگو دولت و بخش خصوصی منطقه 2 کشور شد و گفت:همگرایی شوراها می‌تواند به اجرایی شدن این مصوبات منجر شود .
 در این نشست مقرر شد مصوبات ملی شوراهای گفتگو دولت و بخش خصوصی   اصفهان،یاسوج،بندرعباس،بوشهر،شهرکرد و شیراز تجمیع و در شورای گفتگو ایران پیگیری شود .
 
آلبوم تصاویر 2142-11-95