تاریخ : چهارشنبه 20 بهمن 1395
کد 1244

در دیدار فعال اقتصادی عمانی با نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید شد ؛ همکاری اقتصادی اصفهان و عمان وارد مرحله عملیاتی شود

عضو اتاق بازرگانی عمان در دیدار با نایب رییس و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان بر همکاری های اقتصادی عمان و اصفهان تاکید کردند.
عضو اتاق بازرگانی عمان در دیدار با نایب رییس و عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان بر همکاری های اقتصادی عمان و اصفهان تاکید کردند.
مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در  این دیدار گفت:عمان بهترین منطقه برای فعالیت های اقتصادی ایران در حوه کشورهای خلیج فارس  است .
وی افزود:روابط اقتصادی ایران و عمان به بیش از 5 دهه باز می گردد و این دو کشور همواره رابطه نزدیک سیاسی و اقتصادی طی سال های گذشته داشتند.
وی اصفهان را صنعتی ترین استان ایران خواند و گفت:اصفهان و عمان می توانند در تمامی بخش های صنعتی همکاری نزدیکی داشته باشند.
رناسی برگزاری نمایشگاه توانمندی استان اصفهان در عمان را فرصت مناسب برای آشنایی فعالان اقتصادی عمان با تولیدات استان اصفهان دانست.
سلیمان بن جمعه الحسنی عضو اتاق بازرگانی عمان  و مدیر هلدینگ سلیمان عمان  در این دیدار با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی ایران در عمان گفت:عمان خواستار توسعه همکاری های اقتصادی با ایران در بخش های مختلف است .
 وی افزود:تبادل هیات های تجاری دو طرف می تواند سطح روابط اقتصادی را عمیق تر سازد.
الحسنی اظهار داشت:بسیاری از هیات های ایرانی به عمان آمدند و مذاکراتی انجام دادند ولی در عمل اقدامی صورت ندادند.
وی خاطرنشان کرد:روابط اقتصادی در عرصه عمل باید خود را نشان دهد و عمان آماده توسعه همکاری با ایران به‌ویژه استان اصفهان به‌صورت عملیاتی است .
قاسم علی جباری عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار خواستار برقراری خط پروازی مستقیم بین مسقط و اصفهان شد و گفت:برقراری این خط می‌تواند به توسعه همکاری‌های اقتصادی به‌ویژه در بخش گردشگری منجر شود.
رضا چینی نایب رییس  کانون کارفرمایان استان اصفهان در این  دیدار خواستار متمرکز شدن فعالیت‌های اقتصادی استان اصفهان در قالب یک دفتر هماهنگی در عمان شد و گفت:راه‌اندازی این دفتر می‌تواند شرکت‌های استان اصفهان را منسجم و هماهنگ سازد.
 
 
 
 
آلبوم تصاویر 2124-11-95