تاریخ : چهارشنبه 8 دي 1395
کد 1186

نشست مشترک هیات نظارت بر نمایندگان اتاق در هیاتها و هیات امنای شهرکهای صنعتی برگزار شد

نشست مشترک هیات نظارت بر نمایندگان اتاق در هیات های مالیاتی و تامین اجتماعی و هیات امنای شهرکهای صنعتی برگزار شد.
نشست مشترک هیات نظارت بر نمایندگان اتاق  در هیات های مالیاتی و تامین اجتماعی و هیات امنای  شهرکهای صنعتی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،مصطفی رناسی نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان  در این نشست گفت:اتاق بازرگانی در دو بخش آموزش و حل مسایل جاری می تواند به  شهرک های صنعتی استان خدمات ارایه کند.   
وی با اشاره به حضور فعال نمایندگان اتاق بازرگانی در هیات های حل اختلف مالیاتی گفت:کمیته مالیاتی اتاق تلاش کرده که نمایندگانی برای هیاتها انتخاب کند که از مودیان بخش خصوصی دفاع کنند .
وی افزود:اتاق بازرگانی در بخش های مالیاتی ،بیمه تامین اجتماعی ،قوانین کار،بانک،کمرگ و حقوقی به فعالان اقتصادی مشاوره ارایه می دهد.
 رناسی در بخش دیگری از سخنان خود ترکیب اعضای هیات های تشخیص مالیات تامین اجتماعی  را نیاز به بازنگری دانست و گفت:نماینده شورای عالی تامین اجتماعی که می تواند ازبخش های مختلف باشد از سوی سازمان تامین اجتماعی معرفی می شود و سهم سازمان در هیات های بیشتر از سایر بخش هاست.
وی خواستار عضویت واحدهای صنعتی شهرک های صنعتی در اتاق بازرگانی شد و گفت:عضویت در اتاق به صورت گروهی با کمترین هزینه و آسان ترین شیوه انجام می شود .
 
مرتضی بیشه رییس کمیسیون بهبود محیط کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:استان اصفهان بالاترین سرانه مالیاتی کشور را پرداخت می کند و این درحالیست بیشترین مساله فعالان اقتصادی نسبت به مالیات است .
وی آگاهی نداشتن از قوانین و مقررات را یکی از مهمترین چالش فعالان اقتصادی در موضوع مالیات و بیمه تامین اجتماعی دانست و گفت:اتاق بازرگانی آماده ارایه خدمات رایگان مشاوره ایی به فعالان اقتصادی در این دو زمینه است .
محمد اقارب پرست در این جلسه از آمادگی هیات امنای شهرک های صنعتی استان برای همکاری با اتاق بازرگانی در راستای برگزاری نشست های تخصصی پیرامون  مسایل مالیاتی و تامین اجتماعی خبر داد .
رضا صنعتی زاده نماینده اتاق در هیات های حل اختلاف مالیاتی در این جلسه از امادگی نمایندگان اتاق برای ارایه خدمات مشاوره  به شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت:نمایندگان اتاق می توانند تجارب خود را در پرونده های مالیاتی را در اختیار واحدهای تولیدی عضو شهرک های صنعتی قرار دهند.
 
 
آلبوم تصاویر 2065-10-95