تاریخ : يکشنبه 24 مرداد 1395
کد 935

کشانی : کارآفرینی با رویکرد گردشگری (Start up trip) در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود

کشانی : کارآفرینی با رویکرد گردشگری (Start up trip) در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: دوره کارآفرینی با رویکرد گردشگری (Start up trip) 3 الی 5 شهریور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود.

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: دوره کارآفرینی با رویکرد گردشگری (Start up trip) 3 الی 5 شهریور در اتاق بازرگانی اصفهان  برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«امیر کشانی» در نهمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:در این دوره سه روزه شرکت کنندگان به ارایه ایده های کارآفرینی در حوزه گردشگری می پردازند و تسهیل گران در طول این سه روز به ارایه مشاوره و هدایت ایده ها خواهند پرداخت.

کشانی برگزاری نخستین دوره آموزشی بازرگان کوچک با حضور 50 نوجوان 9 تا 16 سال را اقدام بنیادی اتاق در جهت تربیت نسل آینده برشمرد و گفت:هدف از برگزاری این دوره تربیت نسل جدید کارآفرین و بازرگانان و همچنین کسب مهارت های فردی و گروهی در کسب و کار برای شرکت کنندگان  است .

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان آشنا نبودن نوجوانان با مفاهیم تجارت و کسب و کار ،استفاده از خلاقیت و توانمندی  نوجوانان،تامین و تضمین آینده کسب و کار نوجوانان  را از چالش های خانواده ها در جامعه نسبت به فرزندانشان برشمرد و گفت:تعداد شغل های محبوب نوجوان و جوان  به پزشکی و مهندسی ختم می شود و این در حالیست جامعه به شغل های متنوع و متعدد و مهم از جمله کارآفرینی و بازرگانی نیاز دارد

وی اضافه کرد:کمیته بازرگانان کوچک با حضور در مدارس آموزش و پرورش به معرفی مشاغلی مانند  کارآفرینی و بازرگانی برای دانش آموزان  می پردازند.

محمدهانی منصوری عضو شورای عالی جوانان اتاق اصفهان در این جلسه به ارایه  جدول فرصتها ،تهدید ،نقاط مثبت و نقاط ضعف(S.W.O.T) معاونت جوانان پرداخت و گفت:وجود تعامل با بخش های مختلف دولتی و خصوصی از نقاط قوت معاونت است.

وی توانمندسازی جوانان از طریق آموزش ،امکان بهره مندی از هیات های تجاری جهت تعامل سازنده و وجود بستری برای رونق کسب و کار از فرصت های معاونت برشمرد .

عکسی برای این آلبوم ثبت نشده است.