تاریخ : پنجشنبه 21 مرداد 1395
کد 930

ششمین رویداد در مسیر موفقیت

در ششمین رویداد در مسیر موفقیت معاونت اتاق بازرگانی اصفهان ؛ تجلیل علی صفرنورالله؛ کارآفرین و صادرکننده نمونه صنعت برق

ششمین رویداد در مسیر موفقیت معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان به تجلیل از علی صفرنوراله کارآفرین و صادرکننده نمونه صنعت برق اختصاص یافت.

ششمین رویداد در مسیر موفقیت معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان به تجلیل از علی صفرنوراله کارآفرین و صادرکننده  نمونه صنعت برق اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«سید عبدالوهاب سهل آبادی»رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم که با حضور گسترده جوانان و فعال اقتصادی در سالن همایش های بین المللی اتاق اصفهان برگزار شد، افزود:تجلیل از کارآفرینانی که با فعالیت خود زمینه توسعه اقتصادی شهر و کشور را فراهم می کنند اقدامی اثرگذار  است.

سهل آبادی برگزاری رویداد در مسیر موفقیت توسط معاونت جوانان را قابل تقدیر دانست و گفت:جوانان به عنوان طلایه داران آینده کشور می توانند از تجارب و مسیر موفقیت کارافرینان نمونه بهره مند شوند.

وی خواستار مشارکت فعال جوانان اصفهان  در معاونت جوانان اتاق شد و گفت:اتاق بازرگانی با آغوش باز پذیرای  جوانانی است که خواستار تحول در اقتصاد شهر و استان و کشور خود هستند.

سهل آبادی در بخش دیگری از سخنان خود راه اندازی مرکز پیمانکاری فرعی اصفهان(SPX) و کمیته توسعه فناوری و سرمایه گذاری استان اصفهان ITDO))را از خدمات ویژه صفرنوراله در اتاق بازرگانی اصفهان برشمرد و گفت:توسعه کسب و کار اعضا در بخش فناوری های نوین و سرمایه گذاری بر روی ایده های نو یکی از دستاوردهای وی در طول چند سال گذشته در اتاق اصفهان است .

وی تصریح کرد:SPX اصفهان در سال جاری در نمایشگاه بین المللی صنعت هانوفر آلمان  حضور بهم رسانید و زمینه برقراری ارتباط با شرکت های بین المللی از طریق spx اصفهان فراهم شد.

سهل آبادی تصریح کرد:spx اصفهان یکی از دستاوردها و  پیگیری صفرنوراله طی چند سال گذشته  است .

صفرنوراله اسطوره اقتصادی ایران است

«امیر کشانی»معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این رویداد گفت:علی صفرنوراله به عنوان اسطوره اقتصادی در اصفهان و ایران شناخته می شود.کارآفرینی که از دانشجویی دانشگاه فنی تهران تا صادرکننده موفق خدمات فنی و مهندسی در صنعت برق  همواره روحیه تلاش و کوشش را حفظ کرده است .

وی تاکید کرد:صفرنورالله بدون برداشت از ذخایر ملی اقدام به صادرات فنی و مهندسی بویژه  تجهیزات صنعت برق کرده است که در نوع خود قابل توجه است .

نوآوری و ریسک پذیری دو موولفه شخصیت صفرنوراله

«مصطفی رناسی»نایب رییس اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم گفت:شفاف سازی اقتصاد نقش موثری در توسعه اقتصاد کشور خواهد داشت .

وی نوآوری و ریسک پذیری را دو موولفه اصلی هر کارآفرین موفق برشمرد و گفت:صفرنوراله به عنوان یکی از کارآفرینان موفق همواره در مسیر فعالیت اقتصادی با نوآوری زمینه تولید تجهیزات برقی توانسته در بازارهای داخلی و خارجی  حضور فعال داشته باشد.

  رناسی مدیریت بر خود و مدیریت زمان را دو موولفه دیگر کارافرینان موفق برشمرد و گفت:کارآفرینان برای ثانیه های خود برنامه دارند و تلاش می کنند خود را در میان انبوه فعالیت های روزمره مدیریت کنند تا بهره وری  بالایی در فعالیتها داشته باشند.

قبل از تاسيس شركت مهمتر از توانايى شما ،نياز بازار است

«علی صفرنوراله»مشاور سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:پس از دوران دانشجویی به مدت 10 سال در وزارت نیرو فعالیت کردم و در این مدت تلاش کردم تا علم دانشگاهی را  به تجربه تبدیل کنم و در این راستا توانستیم بسیاری از  شبکه های انتقال  برق  در نیروگاهها و مخازن سد را بدن نیاز به کارشناسان خارجی تعمیر و بازسازی کنیم.

وی تشکیل انجمن مهندسین برق ایران را  یکی دیگر از دستاوردهای خود برشمرد و افزود:در سال 83  سندیکای برق ایران با حضور مهندسین و فعالان صنعت برق راه اندازی کردم که امروز به عنوان یکی از بزرگترین تشکل های اقتصادی اثرگذار کشور به شمار می رود .

وی افزود:در انجمن بین المللی انرژهای نو (وین) که با هدف توسعه و ترویج انرژهای نو در کنار کوفی عنان دبیرکل پیشین سازمان ملل متحد و فرزند مهاتما گاندی به دنبال توسعه اسفاده از انرژهای  نو  هستیم.

وی خطاب به جوانان  فعال اقتصادی گفت: قبل از تاسيس شركت مهمتر از توانايى شما ،نياز بازار است. براى صادرات مهم ترين چيز راستگويى به شركا تجارى است .انتخاب شريك خوب مهم ترين اقدام براى فعاليت اقتصادى است. خوبى افراد نشان از شريك خوب بودن نيست .مهم ميزان تاثيرگذارى افراد است.

علی صفرنوراله متولد1329   نجف آباد اصفهان   فارغ التحصيل رشته برق قدرت از دانشگاه تهران  در سال 1355 است ،مسوول تعميرات نيروگاه سد زاينده رود، مهندس اجرايي ، مسوول اجرايي ، مهندس طراحي دپارتمان طراحي برق منطقه اي از سال 1363 به مدت ده سال در دانشگاه صنعتي اصفهان در رشته برق در کارنامه فعالیت وی دیده می شود.در سال 1372 شركت صفا نيكو  تأسيس کرده براي اجراي پروژه های برقی به صورت EPC (کلید تحویل) تا این شرکت به مدت 20 سال توانسته بیش از 158 پروژه در ایران، سوریه، افغانستان، عراق، اتیوپی انجام ده. در سال 1389 هولدينگ صيدكو را تاسيس نموده كه داراي تعدادي شركت است با تعدادی 1870 نیروی استخدامی، پروژه های فولادی، نفتی و برق را بصورت EPC اجرا می نمای.در حال حاضر ریيس هيات مديره سنديكاي برق اصفهان ، ریيس كميته هاي SPX و ITDO و توسعه كنسرسيوم هاي اتاق اصفهان ، عضو هيات مديره فدراسيون صادرات انرژي ايران ، عضو كميسيونهاي صنعت ، تجارت اتاق اصفهان ، عضو كميسيون اقتصادي نظام مهندسي اصفهان ، عضو شوراي اقتصادي دانش بنيان دانشگاه آزاد اصفهان، عضو هيات مديره شركت توسعه گردشگري اصفهان و عضو هيات مديره شركت گردشگري مهر آسيا مي باشد و به مدت 6 سال بازرس انجمن صادركنندگان خدمات مهندسي ايران و 4 سال هم عضو هيات مديره انجمن خدمات مهندسي اصفهان بوده است .

در پایان این رویداد تندیس در مسیر موفقیت معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان به علی صفرنوراله اهدا شد. 

 

آلبوم تصاویر ششمین همایش در مسیر-5-95