تاریخ : دوشنبه 18 مرداد 1395
کد 924

کشانی در بازديد شورای عالی جوانان اتاق اصفهان از شهرك علمی تحقیقاتی اصفهان: تقویت شهرک علمی تحقیقاتی به عنوان حلقه اتصال صنعت و دانشگاه

کشانی در بازديد شورای عالی جوانان اتاق اصفهان از شهرك علمی تحقیقاتی اصفهان: تقویت شهرک علمی تحقیقاتی به عنوان حلقه اتصال صنعت و دانشگاه

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت:شهرک علمی تحقیقانی به عنوان حلقه اتصال صنعت و دانشگاه بایستی تقویت شود.

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت:شهرک علمی تحقیقانی به عنوان حلقه اتصال صنعت و دانشگاه  بایستی  تقویت شود.    

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«امیر کشانی»در  بازدید اعضای شورای عالی جوانان اتاق از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان تصریح کرد:ارتباط صنعت و دانشگاه با ایجاد شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان وارد مرحله اجرایی شده و بایستی از این ظرفیت ایجاد شده نهایت بهره برداری شود.

وی از تشکیل کمیته ویژه  ارتباط صنعت و دانشگاه ذیل شورای عالی جوانان خبر داد و گفت:این کمیته با هدف تقویت ارتباط جوانان فعال اقتصادی با دانشگاه ها بویژه شهرک علمی تحقیقاتی تشکیل شده است.

رییس کمیسیون آموزش ،پژوهش و توانمندسازی اتاق بازرگانی اصفهان  خاطر نشان کرد:اتاق بازرگانی تلاش می کند از طریق کمیسیون های تخصصی مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی را به اطلاع دانشگاهها رسانده و با حمایت های معنوی و مادی بتواند در حل این مسایل نقش  موثرایفا کند.

کشانی با اشاره به شفاف سازی موضوع های پژوهشی  در  سامانه اطلاع رسانی اتاق اصفهان گفت:حضور فعال دانشگاهیان در تکمیل پروپوزال و پیشنهادات اجرایی این موضوع ها قابل توجه بود.

«مهدي كشميري» رييس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان به مشكلات ابتدايي ايجاد و توسعه فرهنگ نوآوري و مبحث پارك‌هاي علم و فناوري و شركت‌هاي دانش بنيان در ابتداي شكل‌گيري آن در دهه هفتاد اشاره كرد.

وي افزود: خوشبختانه آن سختي‌ها و مشكلات نتيجه داد و پس از ۲۰ سال فعاليت، به جرات بايد بگوييم به بسياري از اهداف مد نظر رسيده‌ايم.

«حميدمهدوي»رييس پارك علم و فناوري شيخ بهايي در خصوص روند چگونگي شكل‌گيري و نيز استقرار شركت‌هاي دانش بنيان به تعريف پارك علم و فناوري اشاره كرد و گفت: پارك علم و فناوري سازماني است كه هدف اصلي آن افزايش ثروت در جامعه از طريق ارتقای  فرهنگ نوآوري و رقابت سازنده ميان شركت‌هاي حاضر در پارك و موسسه‌هاي متكي بر علم و دانش است.

وي ۹ مركز رشد و دو پارك علم و فناوري را زير ساخت‌هاي فعلي اين شهرك برشمرد و افزود: پارك‌هاي علم و فناوري شيخ بهايي و ابوريحان دو پارك اين شهرك هستند.

 

آلبوم تصاویر جوانان-شهرک علمی تحقیقات-5-95