تاریخ : يکشنبه 16 خرداد 1395
کد 792

به همت معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان؛ طرح بازرگانان کوچک در مدارس اصفهان اجرا می شود

نایب رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان از اجرای طرح بازرگانان کوچک در مدارس اصفهان در تابستان خبر داد

نایب رییس شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان  از اجرای طرح بازرگانان کوچک در مدارس اصفهان در تابستان خبر داد و گفت:در این رویداد جوانان بازرگان عضو معاونت با حضور در مدارس ،دانش آموزان را با مشاغل بازرگانی و کارافرینی آشنا می کنند.   

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«مسعود جباری»در هفتمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد:این طرح به همت کمیته بازرگانان کوچک معاونت و با همکاری مدارس نواحی 3 و 5 آموزش و پرورش اصفهان و برای دانش آموزان پایه 5،6 و 7  برگزار می شود.

«مهدی حجه فروش»مسوول کمیته بازرگانان کوچک معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:هدف از اجرای این طرح ،آشنایی دانش آموزان با همه مشاغل از جمله بازرگانی ، کارآفرینی و تولید کنندگی است .

وی خاطر نشان کرد:در ذهن دانش آموزان مهندسی و پزشکی به عنوان بهترین شغل ها جای گرفته است  و این در حالیست که کشور برای رشد اقتصادی به همه مشاغل از جمله بازرگانی و کارآفرینی نیاز دارد.  

وی با اشاره به بیکاری جوانان تحصیل کرده دررشته های مهندسی و پزشکی گفت:به جای اینکه جوانان وقت جوانی را برای آموزش این رشته ها صرف کنند می توانند در رشته بازرگانی و تجارت صرف کنند.

«هانی منصوری»مسوول کمیته خدمات نوین معاونت در این جلسه از الگوبرداری خدمات نوین اتاق ها بازرگانی کشورهای توسعه یافته خبر داد .

«امید سهل آبادی»دیگر عضو شورای جوانان اتاق اصفهان  از برگزاری سومین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی در نیمه دوم سال خبر داد و گفت:برگزاری رویدادهای کارآفرینی برای آموزش جوانان از دیگر برنامه های معاونت درسال جاری است.


آلبوم تصاویر شورای جوانان-3-95