تاریخ : چهارشنبه 19 آذر 1393
کد 65

رییس کمیسیون آموزش اتاق اصفهان:

برای تقویت کارگروهی در بنگاههای اقتصادی باید بر روی دانش آموزان سرمایه گذاری شود

برای تقویت کارگروهی در بنگاههای اقتصادی باید بر روی دانش آموزان سرمایه گذاری شود

رییس کمیسیون آموزش اتاق اصفهان گفت:برای تقویت کارگروهی در بنگاههای اقتصادی باید ابتدا بر روی دانش آموزان و سیستم آموزش و پرورش سرمایه گذاری شود.

«مرتضی بیشه»در شورای پژوهش کمیسیون آموزش اتاق اصفهان تصریح کرد:یکی از مهمترین عوامل موفقیت بنگاههای اقتصادی بین المللی وجود روحیه کارگروهی در بین کارکنان است و این ویژگی از دوران ابتدایی در آنان تقویت می شود .

 عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان خواستار همکاری اتاق بازرگانی با اداره آموزش و پرورش استان اصفهان جهت تقویت روحیه کارگروهی در بین دانش آموزان و فعالان اقتصادی آینده جامعه شد و گفت:برگزاری دوره های آموزشی مشترک بین اتاق و آموزش و پرورش و توانمندسازی معلمان می تواند گامی موثر در این زمینه باشد.

 «زهرا فاطمی»کارشناس آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه گفت:منابع مطالعاتی برای فعالیت های تیمی در مدارس اندک است و در گام   نخست باید معلمان و مشاوران مدارس در این زمینه با منابع جدید و روش های جدید آموزشی آشنا شوند.

وی اضافه کرد:به کارگیری روش های نوین کارگروهی و تیمی در مدارس نیازمند برگزاری دوره های اموزشی کاربردی برای معلمان و مدیران مدارس است.

«مرتضی سامتی»عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در این جلسه ارتباطات بین المللی استادان دانشگاه را عامل مهم در به روز بودن دانش آنان برشمرد و گفت:متاسفانه این ارتباطات بین المللی از سوی استادان دانشگاه کمتر مورد توجه است.

آلبوم تصاویر 2028