تاریخ : يکشنبه 25 بهمن 1394
کد 616

دومین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

دومین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی به همت معاونت جوانان با حضور فعالان اقتصادی جوان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان آغاز به کار کرد.

دومین  سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی به همت معاونت جوانان با حضور فعالان اقتصادی جوان در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی اصفهان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ،«امیر کشانی»معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این سمپوزیوم  توانمندسازی جوانان در راستای رشد و توسعه کسب و کار  و ثروت آفرینی است.

وی افزود: دراین سمپوزیوم دو روزه بررسی تکنیک های خلاقیت و نوآوری در ایجاد مزیت رقابتی کسب و کارها و تدوین استراتژی های چابک کسب و کاردر قالب کارگاه آموزشی  برگزار می شود .                                        

 وی تصریح کرد:در روز  اول به موضوع "بررسی تکنیک های خلاقیت و نوآوری در ایجاد مزیت رقابتی کسب وکارها" در قالب یک کارگاه آموزشی – عملیاتی پرداخته شد و فراگیران ضمن آشنایی اجمالی با خلاقیت و نوآوری و تکنیک های پرورش آن به حل مسایل موردی و بررسی موارد کاربردی پرداختند .

کشانی خاطر نشان کرد:مواردی چون مهمترین چالشهای راهبردی، قانون بقا و ارتقا، چهار P خلاقیت، فرایند حل خلاقانه مساله، فرضیه سازی، خلق راه کارهای خلاق،انتخاب از بین راه کارهای مختلف، بررسی تکنیک های اسکمپر از جمله مواردی بود که در روز نخست سمپوزیوم  مورد بررسی قرار گرفت.  

گفتنی این سمپوزیوم روز دوشنبه به کار خود پایان می دهد .


آلبوم تصاویر سمپوزسیوم جوان-11-94