تاریخ : سه شنبه 20 بهمن 1394
کد 609

دومین سمپوزیم جوانان و ثروت آفرینی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می شود

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان از برگزاری دومین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی طی روزهای 24 الی 26 بهمن در اتاق اصفهان خبر داد .

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان از برگزاری دومین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی  طی روزهای 24 الی 26 بهمن در اتاق اصفهان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی،«امیر کشانی»در چهارمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق اصفهان افزود: این سمپوزیوم سه روزه با هدف بررسی فرصت های کارآفرینی  و بررسی موانع و مشکلات پیش روی جوانان در فعالیت های اقتصادی برگزار می شود .

وی تصریح کرد:در اولین سپموزیوم مشکلات جوانان در بخش های تأمین مالی،آموزش های کاربردی،ایجاد امید و اعتماد در جوانان،همگرایی گروهی و اطلاعات و ارتباطات مشخص و راهکارهای آن طی جمع بندی ارایه شد.  

وی اضافه کرد:در سمپوزیوم دوم، دو موضوع خلاقیت و نوآوری مزیت رقابتی کسب و کارها و تدوین استراتژی های چابک کسب و کار  در دستور کار شرکت کنندگان  قرار می گیرد.

«محمدحسین رییسی»عضو کمیته  GCI (اتاق بازرگانی جوانان بین الملل ) شورای عالی جوانان اتاق اصفهان در این جلسه  گفت:حضور در نمایشگاه های بین المللی و اعزام هیات های تجاری و حضور فعال در پاویون ایران در سایر کشورها از مهم ترین اولویت های این کمیته در سال آینده خواهد بود.

«نوید ادریس»عضو شورای عالی جوانان  اتاق اصفهان در این جلسه از هماهنگی تهیه کتاب فرهنگ لغات کارآفرینی  خبر داد و گفت: این کتاب با هدف آشنایی جوانان با کلمات اقتصادی بویژه در حوزه سرمایه گذاری منتشر می شود.