تاریخ : سه شنبه 24 خرداد 1401
کد 5322

در همایش بررسی چالش‌ها و مسائل بخش کشاورزی شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک و راه‌های برون رفت از آن مطرح شد:

همبستگی فعالان زنجیره ارزش حوزه کشاورزی تنها راه برون رفت از مشکلات کشاورزان

دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی اصفهان در شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک «همايش بررسی چالش‌ها و مسائل بخش کشاورزی شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک و راه‌های برون رفت از آن با استفاده از ظرفیت‌های انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی ذیل اتاق بازرگانی اصفهان» را برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان «همايش بررسی چالش‌ها و مسائل بخش کشاورزی شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک و راه‌های برون رفت از آن با استفاده از ظرفیت‌های انجمن‌ها و تشکل‌های اقتصادی » با حضور رئیس کمیسیون کشاورزی، سلامت، آب و محیط زیست و مدیر واحد خدمات به اعضا، تشکل‌ها و امور دفاتر منطقه‌ای اتاق بازرگانی اصفهان، رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان نایین و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان اصفهان و انجمن دام، طیور،آبزیان و زنبور عسل استان اصفهان و جمعی از فعالان کشاورزی و دامپروری منطقه ب برگزار شد.
محمد صادقی رئیس کمیسیون کشاورزی، سلامت، آب و محیط زیست اتاق بازرگانی اصفهان در این همایش بر ضرورت مطالبه‌گری مداوم و منسجم  فعالان حوزه کشاورزی برای احقاق حقوق بر حق این قشر مظلوم و زحمت‌کش تاکید کرد.   
علی محمد آقاجان مدیر واحد خدمات به اعضا، تشکل‌ها و امور دفاتر منطقه‌ای اتاق بازرگانی اصفهان نیز ضمن تشریح امکانات و برنامه‌های اتاق بازرگانی در راستای حمایت از بخش خصوصی و تقویت اقتصاد استان به ویژه در حوزه کشاورزی اعلام کرد همه این پتانسیل‌ها از طریق دفاتر منطقه‌ای در اختیار اعضای اتاق در منطقه قرار گرفته است.
در ادامه ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های پیش آمده در تأمین خوراک و نهاده‌های دام و طیور و عرضه مرغ و تخم مرغ و همچنین آسیب آفت شایع شده در نخیلات منطقه، ظرفیت‌ها و پیش نیاز‌های توسعه صادرات محصولات کشاورزی منطقه خصوصا با بهره‌گیری از امکانات و حمایت‌های اتاق بازرگانی تبیین شد.
همچنین اعضاء هیئت مدیره انجمن های حاضر در این نشست، ضمن معرفی امکانات و خدمات خود به اعضا ، تنها راه برون رفت از وضع موجود و کسب جایگاه واقعی صنعت کشاورزی در اقتصاد کشور را اتحاد و همبستگی همه فعالان زنجیره ارزش حوزه کشاورزی در قالب انجمن‌‌ها دانستند.

 
آلبوم تصاویر همایش بررسی چالش‌ها و مسائل بخش کشاورزی شهرستان‌های نائین و خور و بیابانک