تاریخ : سه شنبه 24 آذر 1394
کد 505

در دومین شورای عالی جوانان اتاق اصفهان مطرح شد؛ جوانان نسل دوم و سوم در مدیریت و مسوولیت های کلیدی حضور کمرنگ دارند

مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در این جلسه گفت:یکی از چالش های مدیریتی کشور در تمامی بخش ها حضور کمرنگ جوانان نسل دوم و سوم در تصدی مسوولیت کلیدی است.
مدیر شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان در این جلسه گفت:یکی از چالش های مدیریتی کشور در تمامی بخش ها حضور کمرنگ جوانان نسل دوم و سوم در تصدی مسوولیت کلیدی است.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصفهان،«محمدجواد بگی»در دومین جلسه شورای عالی جوانان اتاق اصفهان در جمع اعضای این شورا گفت: در حال حاضر عمده مسوولیت ها به مدیران نسل اول محول شده است ومدیران نسل دوم و سوم در مسوولیت های رده بالا حضور ندارند.بگی در بخش دیگری از سخنان خود 70 درصد صنایع استان اصفهان را تکراری و خُرد دانست و گفت:رقابت پذیری و صادرات محوری در نزد این بنگاهها مورد توجه نیست و با کوچک ترین لرزشی با مشکل و بحران روبرو می شوند.بگی خواستار بهره گیری واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی از پتانسیل جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاه بویژه در تولید مواد نو و پیشرفته شد و گفت:شهرک صنعتی فناوری اصفهان با هدف به کارگیری شرکت های دانش بنیان و ارایه خدمات مشاوره ای راه اندازی شده است .وی از راه اندازی کلینیک سیار مشاور کسب و کار در شهر کهای صنعتی استان و استقبال اندک صنعت گران خبر داد و گفت: راه اندازی فن بازار با هدف ایجاد بازار فروش فناوری از دیگر فعالیت های این شرکت است که نخستین دوره آن با حضور صاحبان ایده و صنعتگران برگزار شد. بگی از آمادگی این شرکت در ارایه فرصت های سرمایه گذاری در بخش پتروشیمی و پایین دست نفت به جوانان فعال اقتصادی استان اصفهان خبر داد و گفت:طرح های مطالعه شده با دارا بودن business plan در بخش های مختلف پتروشیمی آماده سرمایه گذاری فعالان اقتصادی بویژه جوانان است.وی شورای عالی جوانان اتاق اصفهان را به عنوان مشاوران جوان شرکت شهرک های صنعتی استان انتخاب کرد و گفت:آماده همکاری نزدیک با جوانان فعال اقتصادی استان بویژه معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در زمینه های مختلف صنعتی هستیم .

«امیر کشانی»معاون امور جوانان اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:معاونت جوانان اتاق با تشکیل کمیته های تخصصی در بخش های مختلف خواستار شکوفایی استعداد جوانان در عرصه اقتصادی است.
کشانی برگزاری برنامه در مسیر موفقیت که با حضور کارآفرینان موفق استان اصفهان را از برنامه های قبل توجه این شورا برشمرد و گفت:حضور کارآفرینان ناموفق در این برنامه نیز تدارک دیده شده تا از تجارب آنان در دوره های مختلف فعالیتشان استفاده شود .

«مسعود جباری»نماینده معاونت جوانان در کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری ،تامین مالی و توسعه روابط خارجی اتاق اصفهان در این جلسه گفت:تاسیس بانک زاینده رود با مشارکت فعالان اقتصادی در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته است.

«امید سهل آبادی» عضو شورای عالی جوانان اتاق در این جلسه از برگزاری دومین سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی خبر داد.

آلبوم تصاویر شورای عالی جوانان