تاریخ : سه شنبه 21 مهر 1394
کد 409

رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان خبر داد؛تخفیف 40 درصدی مالیات کل استان اصفهان

رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: برای امسال به همراه نمایندگان توانستیم اداره دارایی را به تخفیف 40 درصدی مالیات کل استان متقاعد کنیم.
رییس اتاق بازرگانی استان اصفهان گفت: برای امسال به همراه نمایندگان توانستیم اداره دارایی را به تخفیف 40 درصدی مالیات کل استان متقاعد کنیم.

سید عبدالوهاب سهل آبادی در دومین جلسه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور رییس اداره مالیاتی استان و به همراه نمایندگان توانستیم اداره دارایی را به تخفیف 40 درصدی مالیات کل استان متقاعد کنیم که جا دارد از نمایندگان محترم و رییس اداره دارایی استان تشکر کنم.

رییس خانه صنعت و معدن ایران در بخش دیگر صحبت‌های خود به سفرهای متعدد هیات‌های اقتصادی خارجی اشاره کرد و گفت: در طی این روزها با هیات‌هایی از آلمان، فرانسه و همچنین سفیر ترکیه در ایران مذاکراتی اقتصادی داشتیم و پیام ما به ایشان این بود که به دنبال فروش صرف نباشید و نظر ما فقط روی سرمایه‌گذاری مشترک است.

سهل‌آبادی اشاره‌ای نیز به جلسه هفته آینده نمایندگان استان با وزیر صنعت داشت و گفت: ان‌شاءالله در آن جلسه نیز حضور خواهم داشت و از کمیسیون صنایع تقاضا دارم در این فرصت کم خوراک آن جلسه را با نظرات کارشناسی خود تأمین کنند، چون ما به برخی صحبت‌های وزیر صنعت انتقاد جدی داریم چراکه ایشان گفته‌اند صنعت و معدن ما رشد داشته اما خود ببینید در فولاد مبارکه به عنوان نماد صنعت این کشور، آیا رشدی اتفاق افتاده است؟

وی در ادامه در مورد رشد معادن نیز تصریح کرد: در بخش معدن نیز حقوق دولتی را بر اساس پروانه معادن افزایش داده‌اند و آن را رشد می‌نامند در صورتی‌که اغلب معادن ما با ظرفیت ناقص در حال تولید هستند و جالب‌تر اینکه اداره دارایی بر اساس همین آمار از معادن مالیات طلب می‌کند و مالیات ارزش‌افزوده نیز بر آن می‌افزاید.

رییس اتاق بازرگانی در پایان انتقادی نیز به سیاست‌های دولت داشت و گفت: دولت هزاران نیروی کار اضافه دارد که حق‌وحقوق آن‌ها را از صنایع طلب می‌کند و در اصفهان نیازمند حرکتی هستیم که صنعت خود را نجات دهیم وگرنه آن‌ هم به سرنوشت آب استان دچار می‌شود.

آلبوم تصاویر جناب آقای سهل آبادی-7-94