تاریخ : شنبه 14 اسفند 1395
کد 1295

به همت معاونت جوانان اتاق بازرگانی اصفهان ؛ جشن دوسالگی رویداد 'ایده شو' در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

بیست و پنجمین رویداد ایده شو با موضوع 'ایده تا عمل' به همت معاونت جوانان اتاق بازرگانی و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
 بیست و پنجمین رویداد ایده شو با موضوع 'ایده تا عمل'  به همت معاونت جوانان اتاق بازرگانی و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ، در رویداد ایده شو  افراد می‌توانند ضمن ارایه طرح‌های نوآورانه، ایده‌های خود را ازلحاظ عامه‌پسند بودن برای حُضار و قانع‌کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی و امکان راه‌اندازی یک کسب‌وکار بسنجند و در کنار دوستان خود با ایده‌های نوی دیگران آشنا و شبکه‌ای از متخصصان برای ارتباط‌های آتی خود ایجاد کنند
در این رویداد، ایده پردازان در سه دقیقه طرح خود را در حضور جمع بیان می‌کنند و پس از داوری ازلحاظ عامه‌پسند بودن برای حُضار و قانع‌کننده بودن برای داوران فنی و فعالان اقتصادی برای راه‌اندازی کسب‌وکار، به سه ایده برتر جوایزی اهدا می‌شود.
از دو سال گذشته تاکنون، رویدادهای ایده شو درزمینه های مختلف مانند هنر و صنایع خلاق، مهندسی برق، فناوری اطلاعات، سلامت، بازی‌های رایانه‌ای، کسب‌وکار اجتماعی، تجهیزات پزشکی، شیمی و کشاورزی در اصفهان برگزارشده است.
12 در این رویداد  ایده مطرح  و سیما سلطانی با ایده 'هِد‌بند هوشمند' برای کمک به معلولان جسمی-حرکتی، فریده مکاری با ایده 'سامانه تصمیم‌ساز سفرهای روستایی'، فریبرز شریفیان با ایده 'نانو بایو استخوان‌ساز هوشمند'، محسن کریمیان با ایده 'نانو فارم رویشگر' و علی غوثی با ایده 'تبلیغ هوشمند' به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
رویداد ایده شو یکی از زمینه‌های حرکت به سمت توسعه و اقتصاد دانش‌بنیان در جوامع امروزی محسوب می‌شود.
 
آلبوم تصاویر 2166-12-95