تاریخ : سه شنبه 5 بهمن 1395
کد 1224

در کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان بررسی شد؛ بررسی فرصت ها و تهدید تشکل های صنعتی استان اصفهان

دهمین جلسه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان با حضور رییس کمیسیون تشکلها و با موضوع بررسی فرصت ها و تهدید تشکلهای صنعتی استان اصفهان برگزار شد.
دهمین جلسه کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان  با حضور رییس کمیسیون تشکلها و با موضوع بررسی فرصت ها و تهدید تشکلهای صنعتی استان اصفهان  برگزار شد.
به گزارش روابط عومی اتاق بازرگانی اصفهان ،مجتبی ملااحمدی  نایب رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:استان اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور همواره نقش مهمی در توسعه صنعتی کشور دارد و تشکلهای این بخش بر اساس ظرفیت و توان اعضا  باید توانمند و اثرگذار باشند .
وی افزود:کمیسیون صنایع در راستای بررسی مسایل و مشکلات صنعت گران خواستار تقویت تشکل های این بخش است  و  از این رو خواستار شناسایی فرصت ها و تهدیدهای این تشکلها نیز است .
محسن پورسینا رییس کمیسیون تشکلهای اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه گفت:در ابتدای دوره هشتم هیات نمایندگان سه تشکل استان اصفهان در اتاق ایران ثبت شده بود ولی در حال حاضر به 9 تشکل افزایش یافته است .
وی با اشاره به اینکه تشکلهای اقتصادی می توانند عضو اتاق شوند،افزود:اتاق بازرگانی اصفهان برای تسهیل عضویت تشکلهای اقتصادی نیمی از حق عضویت پرداختی توسط اعضای  تشکلها را به خود تشکل باز می گرداند.
وی اضافه کرد:تمرکز تشکلهای اقتصادی بر فعالیت و مشکلات اعضا عامل موفقیت آنان می شود و تشکلها باید جایگاه و میزان اثرگذاری خود را در گام نخست بشناسند.
 
رضا خیامیان مسوول کمیته انرژی کمیسیون در این جلسه گفت:چنانچه تشکلهای استان با اقتدار و پشتوانه اعضا در فضای اقتصادی حضور پیدا کنند به سمت دموکراسی بخش خصوصی پیش می رویم.
ابراهیم حبیب الهی مسوول طلا و فلزات گرانبهای کمیسیون از تشکیل تشکل صادراتی طلا و جواهرات استان خبر داد و گفت:این تشکل با هدف توسعه صادرات طلا  و جواهرات  استان و تقویت تولید صادر محور تشکیل شده است.
مهدی مسایلی مسوول کمیته خدمات فنی و مهندسی و پیمانکاری کمیسیون در این جلسه خواستار  سامان دهی فضای کسب و کار در اجرای مواد 4 و 5 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار با هدف جلوگیری از جنگ قیمت ها  در بخش خصوصی  شد .
 
 
 
 
آلبوم تصاویر 2102-11-95