تاریخ : دوشنبه 17 آبان 1395
کد 1086

کشانی : حضور طرح های برگزیده رویداد کارآفرینی (Start up) جوانان در نمایشگاههای بین المللی تکنولوژی اطلاعات

کشانی : حضور طرح های برگزیده رویداد کارآفرینی (Start up) جوانان در نمایشگاههای بین المللی تکنولوژی اطلاعات

معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: طرح های برگزیده رویداد کارآفرینی (Start up) جوانان اصفهان باید در نمایشگاههای بین المللی تکنولوژی اطلاعات از جمله GITEX دوبی حضور پیدا کنند.
معاون جوانان اتاق بازرگانی اصفهان گفت: طرح های برگزیده رویداد کارآفرینی (Start up)  جوانان اصفهان باید در  نمایشگاههای  بین المللی تکنولوژی اطلاعات  از جمله  GITEX   دوبی  حضور پیدا کنند.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،امیر کشانی در دوازدهمین جلسه شورای عالی جوانان اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: رویداد های کارآفرینی یکی از بهترین فرصت های خلاقیت و نوآوری برای جوانان  است که می تواند جوانان را به فعالیت های اقتصادی تشویق کند .
وی افزود: اتاق بازرگانی اصفهان تلاش می کند حمايت لازم برای شركت جوانان در نمايشگاههاى بين المللى تكنولوژى و سرمايه گذارى از جمله GITEX دبى را انجام دهد.
گرامی عضو شورای عالی جوانان در این جلسه با اشاره به برگزاری نمایشگاه جیتکس GITEX 2016 در دوبی گفت: در این نمایشگاه  استارت آپ های  جایگاه ویژه ایی در نمایشگاه داشتند و بزرگ ترین بخش نمایشگاه به استارت آپ اختصاص یافت که خواستار جذب سرمایه گذار بودند.
وی نمایشگاه جیتکس دبی را  بزرگترین و معروفترین نمایشگاه خاورمیانه، آفریقا و جنوب آسیا در زمینه تکنولوژی و فناوری اطلاعات دانست و گفت: این نمایشگاه هر ساله در شهر دبی امارات برگزار می گردد. نمایشگاه جیتکس دبی مکانی برای آشنایی با آخرین نوآوری ها و تکنولوژی ها در حوزه فناوری است  و اکثر مدیران ارشد کمپانی های معروف دنیا و متخصصان این صنعت در این نمایشگاه دستاورد های  خود را معرفی می کنند.
ماهین نقوی عضو شورای عالی جوانان از استقبال نوجوانان و جوانان از دوره بازرگانان کوچک خبر داد و گفت:دوره جدید بازرگانان کوچک در  پنج رده سنی برگزار می شود .
وی تصریح کرد:اتاق های بازرگانی سایر استان ها خواستار برگزاری دوره بازرگانان کوچک  شدند و امیدواریم  که این دوره در تمام اتاق های بازرگانی برگزار شود.
در این جلسه طرح گردآوری اطلاعات کسب و کارهای تولیدی استان اصفهان و خدمات نوین اتاق بازرگانی به اعضا ارایه شد.

 
آلبوم تصاویر 1977-8-95