تاریخ : يکشنبه 9 خرداد 1400
کد 4002

جلسه صبحانه کاری بانوان عضو اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

جلسه صبحانه کاری بانوان عضو اتاق بازرگانی اصفهان با حضور رئیس، اعضای هیات رئیسه و مدیران واحدهای اجرایی پارلمان بخش خصوصی اصفهان برگزار شد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان هدف از برگزاری جلسات صبحانه کاری با فعالان اقتصادی عضو اتاق را فرصتی  برای تبادل نظر، شبکه سازی و افزایش ارتباطات باهدف ارتقاء کسب و کارها بیان کرد. 
مسعودگلشیرازی ضمن تاکید برضرورت آگاهی فعالین اقتصادی از آخرین بخشنامه ها و آیین نامه های مرتبط با محیط کسب و کار و بهره گیری از مشاوران زبده گفت: کانون مشاورین کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان با هدف ارایه خدمات مشاوره ای رایگان به اعضاء راه اندازی شده است. 
گلشیرازی بکارگیری بدنه اجرایی نخبه، کارا و موثر به منظور نهادینه سازی اتاقی کارا و اثر بخش را از ویژگیهای دوره نهم اتاق بازرگانی اصفهان دانست. 
وی از برگزاری جلسات متعدد با مقامات و مسئولین کشوری و استانی در راستای کمک به رفع مشکلات فعالان اقتصادی از جمله تشکیل جلسات هم اندیشی با مسئولین سازمان توسعه تجارت و بانک مرکزی در راستای رفع تعهدات ارزی کالاهای وارداتی خبر داد. 
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با اشاره به راه‌اندازی شتاب دهنده‌ها، مشارکت اعضاء با تجربه اتاق به عنوان مربی و منتور در این شتاب دهنده ها را در انتقال تجربه به جوانان و تربیت نیروهای توانمند در حوزه ‌های مختلف بویژه صادرات حایز اهمیت دانست. 
گلشیرازی فراهم ساختن ساز و کاری برای پرورش افراد مستعد به عنوان پشتوانه بنگاه‌ههای اقتصادی و موتورمحرک اقتصادی را از جمله اقدامات اتاق بازرگانی اصفهان بیان و تصریح کرد: دردوره نهم 52خدمت در11گروه برای خدمت رسانی فزونتر اتاق به اعضا  تعریف شده است. 
وی برضرورت استفاده از پتانسیل‌های موجود در اتاق بازرگانی اصفهان به منظور برقراری جریان دانش در بنگاه‌های اقتصادی نیزتاکید کرد. 
در ادامه فرشته امینی، رئیس شورای راهبردی مرکزکارآفرینی و کسب وکار بانوان اتاق بازرگانی هدف از برگزاری جلسات صبحانه کاری را آشنایی بیشتر هیأت رئیسه و هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان با پتانسیل‌ها و توانمندیهای شرکت‌های عضو و آگاه سازی اعضاء ازخدمات ارایه شده در پارلمان بخش خصوصی اصفهان بیان کرد. 
همچنین بهنام ابراهیمی، جانشین دبیرکل اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه یکی از مشکلات فعالان اقتصادی، تعدد آیین نامه‌ها وبخشنامه‌های صادره از سوی دستگاه‌های اجرایی است، افزود: به منظور آگاه سازی اعضاء از آخرین بخشنامه‌ها و آیین نامه‌ها پنجره واحد کسب و کار ذیل واحد پژوهش و بررسیهای اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان راه اندازی شده است. 
وی همچنین خواستار مشارکت اعضاء درکارگروه شناسایی قوانین مخل کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان به منظور کمک به شناسایی آثار این بخشنامه‌ها و حذف یااصلاح بخشنامه‌های مخل از طریق ظرفیت‌های ایجاد شده مانند شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، هیأت مقررات زدایی و.. شد. 
احسان شهیر، مدیر مرکز توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان نیزخدمات مرکز کارآفرینی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان را در چهار حوزه توانمندسازی، ترویج و بسترسازی، شبکه سازی و شتاب دهی تقسیم بندی نمود. 
وی طراحی رویدادهایی در حوزه‌های آموزشی در زمینه‌های صادرات، بازاریابی و فروش و تجارت الکترونیک ، پرورش مدیرعامل توانمند، و طراحی دوره های مختلف به این منظور را از جمله این خدمات معرفی کرد. 
شهیر برگزاری رویداد گردشگری صنعتی، کارنو و کسباتور و ایجاد شتاب دهنده‌هایی در زمینه صادرات، تجارت الکترونیک، بازاریابی و فروش و استارتاپ ها و ارایه خدمات مشاوره حضوری، تلفنی و روزانه را از دیگر خدمات اتاق بازرگانی دوره نهم با بهره مندی از بیش از 40 مشاورزبده معرفی نمود. 
در ادامه این جلسه ضمن معرفی واحدهای اجرایی فعال در اتاق بازرگانی اصفهان، بانوان عضو، به بیان مهم‌ترین مشکلات کسب و کار خود پرداختند.
 
آلبوم تصاویر صبحانه کاری بانوان 1