تاریخ : شنبه 1 خرداد 1400
کد 3975

اولین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت برگزار شد

اولین جلسه رسمی کمیسیون سرمایه گذاری و زیرساخت اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد. این کمیسیون به عنوان دهمین کمیسیون تخصصی اتاق بازرگانی اصفهان ایجاد شده است و با ماموریت راهبری مگاپروژه های استانی که اتاق بازرگانی در آنها ورود داشته و ذی نفع است فعالیت خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، این جلسه با حضور سید حسن قاضی عسگر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، احمد خوروش رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت، حمیدرضا فولادگر نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی ابطحی رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان،  علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان و  چند تن از مدیران استانی و اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

در نخستین جلسه از این کمیسیون، اعضا و فعالین اقتصادی اصفهان  به بررسی پروژه های مهم زیرساختی و اقتصادی استان پرداختند و  مسائل و چالشهای موجود بر سرراه پروژه بندرخشک، شهرک صنایع سبز و .. را در دستور کار خود قرار دادند.
در بخش دیگری از این نشست پیش نویس اساسنامه موسسه صندوق حمایت از فعالان اقتصادی استان اصفهان و شرکت سرمایه گذاری اتاق نیز تشریح شد.
در پایان مقرر شد، پیگیری های لازم برای برگزاری جلسات رایزنی با وزیر راه و شهر سازی  جهت تسهیل و تسریع در اجرایی شدن پروژه های جاری به عمل آید.
همچنین طرح پژوهشی جهت بنچ مارک بین المللی برای شهرهای جدید اسکان-اشتغال توسط اتاق بازرگانی انجام شود.
علاوه بر این اعضای کمیسیون بر موضوع تشکیل اتاق فکر و کمیته فنی جهت بررسی طرح شهر شیخ بهایی و همینطور هماهنگی و هم افزایی فی ما بین کمیسیون سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت و بنیاد مطالعات نقش جهان  در جهت استفاده از ظرفیت بنیاد  با هدف تسهیل گری حل مسائل مطرح شده در کمیسیون توافق کردند.
آلبوم تصاویر سرمایه گذاری1

  • واحد ارجاع دهنده پورتال اتاق بازرگانی اصفهان