تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399
کد 3028

آغاز رقابت سطح بندی تیم های شتاب دهنده صادرات بردار اتاق بازرگانی اصفهان/تحقق جهش تولید با شتابدهی تیم های صادراتی

نخستین جلسه سطح بندی تیم های شتاب دهنده صادرات بردار با حضور رئیس اتاق بازرگانی اصفهان و میهمانان ویژه از استانداری، سازمان صمت و گمرک و داوری صادرکنندگان برای 23تیم منتخب برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان پس از برگزاری رویداد ماراتن صادرات در آذرماه سال گذشته و انتشار فراخوان اولین شتاب دهنده صادراتی کشور از میان حدود 300 تیم تقاضا دهنده در این رویداد، 60 تیم مصاحبه و در نهایت 23 تیم پذیرش شدند. 
در مرحله بعدی تیم های پذیرفته شده پس از انتخاب کشور هدف صادراتی و آغاز تحقیقات بازار محصول، به منظور افزایش سطح آگاهی در کارگاه های آموزشی تخصصی در نظر گرفته شده از سوی اتاق بازرگانی اصفهان شرکت نمودند.
تیم های پذیرفته شده پس از تعیین سطح بندی از خدمات شتاب دهنده صادرات بردار اتاق بازرگانی اصفهان ازجمله خدمات مشاوره ای در حوزه های مختلف و حمایت های امورگمرکی و حمل و نقل، شرکت در نمایشگاه های خارجی و... برخوردار خواهند شد. 
شایان ذکر است فرایند سطح بندی تیم ها طی دو روز با حضور تیم ها، اعضای شورای راهبردی شتاب دهنده صادرات و پشتیبانان در روزهای 21 و 29 خرداد انجام و منتخبین این مرحله به شرکت های مدیریت صادرات درراستای بهبود زیست بوم کسب و کار استان تبدیل شده و در سال جهش تولید رونق صادرات استان رقم خواهد خورد.   
 
آلبوم تصاویر سطح بندی ستاب دهنده