تاریخ : دوشنبه 9 مرداد 1396
کد 1504

برگزاری مجمع عمومی سالیانه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران شعبه اصفهان

نوبت دوم مجمع عمومی سالیانه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران شعبه اصفهان به منظور انتخاب بازرس اصلی و علی البدل در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
نوبت دوم مجمع عمومی سالیانه سندیکای آسانسور و پله برقی ایران شعبه اصفهان به منظور انتخاب بازرس اصلی و علی البدل در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در ابتدای این جلسه غلامرضا فعال، رییس هیات مدیره این سندیکا ضمن ارایه گزارش سال گذشته هیات مدیره، از تلاش این سندیکا برای قید شدن شرکت ارایه دهنده خدمات آسانسوری در بدو کار در پروانه ساختمانی با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی خبر داد و گفت: در صورت محقق شدن این امر بسیاری از مشکلات این صنف از جمله مهر فروشی مرتفع خواهد شد. وی همچنین افزود: در تلاشیم تا با همکاری اداره استاندارد اماکن مجهز به آسانسور به صورت سالیانه توسط شرکت مجاز نصب کننده آسانسور مورد بازرسی قرار گیرند تا علاوه بر آزمایش تجهیزات آسانسور از لحاظ کیفیت، قرارداد سرویس و نگهداری شرکت های نصب کننده اولیه نیز محفوظ بماند. فعال در ادامه از برگزاری 40 جلسه توسط کمیته حل اختلاف این سندیکا در سال گذشته، 35 جلسه توسط کمیته فنی و آموزش، بررسی پرونده 20 شرکت توسط کمیته ارزشیابی و تعلیق پروانه دو شرکت متخلف توسط کمیته مبارزه با مهر فروشی خبرداد. حسن عبادت، نایب رییس دوم سندیکای آسانسور و پله برقی ایران شعبه اصفهان نیز در ادامه با بیان اینکه صنعت آسانسور یک صنعت مرکب است، گفت: در این صنعت تغییراتی در حال انجام است از جمله اینکه مقرر شد سندیکاهای استان ها مستقل شده و پس از این استقلال نیز سندیکای ایران تشکیل شود. وی افزود: همچنین موافقت اصولی با تاییدیه وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف ایران و وزارت کشور برای تشکیل اتحادیه مستقل کشوری در قالب اصناف برای صنعت آسانسور اخذ شده است. در ادامه جلسه پس از رای گیری اعضاء، از بین سه نفر کاندیدای بازرس این سندیکا، آرش قنبری به عنوان بازرس اصلی و ولی اله رحیمی به عنوان بازرس علی البدل سندیکای آسانسور و پله برقی ایران شعبه اصفهان انتخاب شد و روزنامه نسل فردا نیز به عنوان روزنامه رسمی معرفی گردید. 
 
آلبوم تصاویر b68-5-1396