تاریخ : چهارشنبه 6 بهمن 1400
کد 4826

بررسی ایده‌های ساخت محصول از ضایعات سنگ

جلسه داوری رویداد ساخت محصول از ضایعات سنگ به همت سرای نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه، با همکاری مرکز تحقیقات سنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه ایده های تیم‌های شرکت کننده رویداد توسط تیم داوران متشکل از فعالین اقتصادی عضو کمیسیون معادن اتاق بازرگانی و اعضای هیئت علمی دانشگاه، مورد ارزیابی قرار گرفت و شرکت کنندگانی که نمونه عملی از ایده خود ساخته بودند از امتیاز ویژه ای برخوردار شدند.
شرکت کنندگان به منظور دفاع از طرح و ایده خود در ابتدا خلاصه ای از طرح خود مطرح کرده و سپس داورها در زمینه‌های بازار محصول ساخته شده از این ایده، توجیه فناوری، برنامه ریزی و توجیه مالی برای ساخت، ارزیابی ریسک کسب و کار و همچنین برنامه اجرایی برای تولید انبوه محصول پرسش‌هایی مطرح کردند.
در پایان این جلسه امتیازات داوران تجمیع و از 19 تیم ثبت نام شده در این رویداد ،از بین 8تیم منتخب مرحله اول داوری ، 4 ایده برتر انتخاب شد.

با توجه به اینکه  80 درصد سنگ معادن به ضایعات تبدیل شده و پس از انتقال به کارخانه حدود 50 در صد سنگ وارد شده به کارخانه های سنگ‌بری به ضایعات تبدیل می شود ، ساخت محصولات تجاری شده از ضایعات سنگ از اهمیت بالایی برخوردار است.

 
آلبوم تصاویر بررسی ایده‌های ساخت محصول از ضایعات سنگ