تاریخ : دوشنبه 12 مهر 1400
کد 4456

دردیدار رئیس و هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان با مدیرعامل جدید فولادمبارکه تاکید شد:

نقش مهم تعامل اتاق بازرگانی و شرکت فولادمبارکه در تحقق پروژه‌های توسعه ای استان اصفهان

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار ضمن تبریک این انتصاب شایسته، بر نقش کلیدی و سازنده فولادمبارکه به عنوان پیشران توسعه صنعتی و اقتصادی استان و کشور و همچنین تاثیر این مجتمع بزرگ صنعتی در رفاه اجتماعی و توسعه زیرساخت‌های استان تاکید کرد.
مسعودگلشیرازی همچنین توجه به تقویت زیرساخت‌های توسعه‌ای استان از جمله پروژه‌های انتقال آب خلیج فارس، قطار پرسرعت اصفهان -تهران، دهکده لجستیک و خط هوایی اصفهان به عنوان انتظارات مردم اصفهان از دولت انقلابی و مردمی و همچنین شرکت فولادمبارکه را ضروری دانست.
در این دیدارضمن اشاره به نقش مهم هم‌سویی، مشارکت و تعامل پارلمان بخش خصوصی اصفهان و شرکت فولادمبارکه درتحقق این اهداف بر ضرورت حمایت از توسعه باشگاه روابط عمومی‌های شرکت‌های عضو اتاق بازرگانی اصفهان ،توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و گسیل منابع بودجه ای این حوزه به نقاط هدف به منظور محرومیت زدایی، ایجاد عدالت اجتماعی و امیدآفرینی میان مردم مورد تاکید طرفین قرار گرفت.
همچنین بر لزوم استفاده از امکانات و پتانسیل‌های این شرکت به عنوان پیشران اقتصادی و صنعتی در اقتصاد استانی و ملی در راستای شبکه سازی بین فعالان اقتصادی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی در دوران جنگ اقتصادی تاکیدشد.
لازم به ذکر است در این دیدار مقرر شد جلسات منظمی به صورت ماهیانه به منظور تشریک مساعی و مشارکت در تحقق اهداف تعیین شده برگزارشود.

 
آلبوم تصاویر دیدار هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان با مدیرعامل جدید فولادمبارکه